18.4.2016

RD Direct Estonia koos Reader‘s Digest-iga käivitab Eestis uue otsemüügikampaania Eesti turul. Uus kampaania on jätkuks 2015 detsembris käivitatud pilootprojektile, millega Reader’s Digest sisenes Eesti turule. Sarnaselt pilootprojektile pakub ettevõte ka uue kampaania raames võimalust tellida pakkumises olevat raamatut, ning osaleda tarbijamängus, mille käigus on võimalik võita auhindu kuni 40 00 EUR väärtuses.

Alates 20ndast aprillist saadab RD Direct Estonia Eesti elanikele välja järgmise kirja kutsega osaleda „Suures Auhinnmängus“ kirjas on ka raamatu kampaaniapakkumine. Pakkumisest huvitatud klientidel on võimalus tellida raamat „Toit meid kahjustab. Toit meid tervendab.“, mis saadetakse neile lähimasse postkontorisse.

Tarbijaloterii reeglida on lihtsad ja selged – kampaaniapakkumise saaja võib vabalt otsustada, kas osaleda loteriis või mitte, ning vastavalt oma otsusele tagastada või jätta tagastamata osalemiseks ettenähtud vastusümbrikud, mis saadeti koos kampaaniapakkumisega. Kampaaniapakkumises olnud raamatu ostmine ei ole eeltingimuseks tarbijaloteriis osalemiseks, kuid raamatu ostjad saavad võimaluse võita täiendavaid auhindu.

Kõik kampaaniapakkumise saajad, kes reageerivad tarbijaloterii kutsele vastavalt mängu reeglitele, saavad osaleda tarbijaloterii loosimistes, mis toimuvad mais ja detsembris 2016, ning võimaluse võita auhindu kuni 40 000 EUR väärtuses.

Esimese Eriauhinna loosimine toimub juba 9. mail 2016, mil loositakse välja Suure Auhinnamängu esimene Eriauhind väärtusega 15 000 EUR!

Comments are closed.